اشعار شاعر معاصر مصطفی سپهرنیا (سپهر)

غزلیات اجتماعی ، عارفانه ، عاشقانه ، رباعیات ، مثنوی ، دوبیتی

اشعار شاعر معاصر مصطفی سپهرنیا (سپهر)

غزلیات اجتماعی ، عارفانه ، عاشقانه ، رباعیات ، مثنوی ، دوبیتی

شِکوِه

يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۵ ق.ظ


همه دم به شکوه گوئی   که گذشت عمر فانی

گذرا بود شب و روز    رَوَد آخر این جوانی

صنما چه جای صبری    قدحی به خوان من نه 

بده جام عاشقی را    اگرم که میتوانی

ز ازل نشانه ام تو   تب عاشقانه ام تو  

بنگر به حال زارم    خبر از دلم چه دانی  

شه من تو ماه من تو     غزلم تو آه من تو

صنما همی بدانم    که غزل دمی نخوانی

چه بگفته ام به شعرم !    که ترا طلب نمودم

خط عاشقی چه خوانی   ره عاشقی چه دانی

شب عشق بازی من   چو تو مست  مِی  نباشم

به مِیِ لبی خرابم    به لبم که می نشانی

بگذر سپهر ازین ره    که همه خیال  باشد

نه جمال او ببینی   نه بیابیش نشانی

                                               #سپهر

🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۸
مصطفی سپهرنیا (سپهر ) ۰۹۱۲۱۹۴۲۳۴۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی