اشعار شاعر معاصر مصطفی سپهرنیا (سپهر)

غزلیات اجتماعی ، عارفانه ، عاشقانه ، رباعیات ، مثنوی ، دوبیتی

اشعار شاعر معاصر مصطفی سپهرنیا (سپهر)

غزلیات اجتماعی ، عارفانه ، عاشقانه ، رباعیات ، مثنوی ، دوبیتی

گوهر مینا(عاشقانه )

سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ق.ظ


ای دلبر زیبای من ، نازم به چشم مست تو 

.

ای گوهر والای من ، نازم به چشم مست تو

.

بر زخم من مرهم توئی ، در عاشقی محرم توئی

.

ای مرهم تب های من ، نازم به چشم مست تو

.

روزم توئی ماهم توئی ، سوزم توئی آهم توئی

.

ای محشر و فردای من ، نازم به چشم مست تو

.

از دلبران والا توئی ، از مهتران بالا توئی 

.

ای دلبر شیدای من ، نازم به چشم مست تو

.

هم کعبه دینم توئی ، هم شوق آئینم توئی

.

ای قبله معنای من ، نازم به چشم مست تو


تنها حبیب من توئی ، تنها طبیب من توئی

.

محبوبه زیبای من ، نازم به چشم مست تو

.

این بحر را ساحل توئی ، این شهر را کامل توئی

.

ای ساحل دریای من ، نازم به چشم مست تو

.

نور سپهر من توئی ، مهتاب و مهر من توئی

.

ای گوهر مینای من ، نازم به چشم مست تو


                                          #سپـــــــــهر


🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۶
مصطفی سپهرنیا (سپهر ) ۰۹۱۲۱۹۴۲۳۴۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی