اشعار شاعر معاصر مصطفی سپهرنیا (سپهر)

غزلیات اجتماعی ، عارفانه ، عاشقانه ، رباعیات ، مثنوی ، دوبیتی

اشعار شاعر معاصر مصطفی سپهرنیا (سپهر)

غزلیات اجتماعی ، عارفانه ، عاشقانه ، رباعیات ، مثنوی ، دوبیتی

بیمار - عاشقانه 💐

شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۱ ب.ظ


بیمارم و افسوس که درمان شما نیست 

بر آتشِ دل رحمتِ بارانِ شما نیست 


هر بغضِ ترک خورده به دامن چکد آخر 

بر ژاله ی ما حیف که دامانِ شما نیست 


صد زخم اگر بر دلِ بیچاره نشیند 

کاری تر از این زخمه ی مژگانِ شما نیست 


چندین غزل از عشق تو در دفتر دل بود 

از من غزلی در دلِ دیوانِ شما نیست 


گفتی که صبوری کنم از موج نترسم 

سکانِ بلا دیده به فرمانِ شما نیست 


بی رنگ شده آبیِ دریا و سپهرم 

برخیز و بیا طاقتِ هجرانِ شما نیست 


                                #سپهر 


🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۰
مصطفی سپهرنیا (سپهر ) ۰۹۱۲۱۹۴۲۳۴۳

نظرات  (۲)

هستم متنفرم‌من از آن دل که نشد دل


از من نَبُود دل؛ که به قربان شما نیست



یهویی

#دردانه

⚘⚘⚘⚘

ببخشید جسارت کردم استاد مهر
۱۰ آذر ۹۷ ، ۲۳:۳۸ مصطفی سپهرنیا (سپهر ) ۰۹۱۲۱۹۴۲۳۴۳
درود دردانه بانوی مهربان 

بداهه ، اما  ....  عالی 

سپاس 🙋

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی