اشعار شاعر معاصر مصطفی سپهرنیا (سپهر)

غزلیات اجتماعی ، عارفانه ، عاشقانه ، رباعیات ، مثنوی ، دوبیتی

اشعار شاعر معاصر مصطفی سپهرنیا (سپهر)

غزلیات اجتماعی ، عارفانه ، عاشقانه ، رباعیات ، مثنوی ، دوبیتی

مژده ی باران(غزل عاشقانه )

چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۲۶ ق.ظ


منِ بی جان چه نشستم صنما ، که بیایی و به من جان بدهی

 

به کویری که زِ من ساخته ای ، برسی مژده ی باران بدهی



تبِ این بادبه امروز از توست ، شبِ بی شادیِ امروز از توست 


کاش در لحظه ی تنهایی و تب ، برسی مژده ی درمان بدهی 



قفسِ سینه برایم بی تو ، آهِ آدینه برایم بی تو 


کاش ای کاش به تنهایی من ، برسی مژده ی پایان بدهی



جایِ گیسو ،،،به پریشانیِ باد ، یا به شیرینِ جدا از فرهاد 


کاش ای کاش نسیمِ سحری، برسی مژده ی  جانان بدهی



کاش با این همه شیدایی من ، برسی در شبِ یلدایی من 


یا به این حالِ زلیخایی من ، مژده ی یوسف کنعان بدهی 



شد (سپهرِ) دلِ من رنگِ شراب ، برسان مستیِ این حالِ خراب

 


کاش جایِ خبر از جرعه ی ناب ، مژده ی ساقیِ مستان بدهی



                                                                          #سپهر 


🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۲
مصطفی سپهرنیا (سپهر ) ۰۹۱۲۱۹۴۲۳۴۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی