اشعار شاعر معاصر مصطفی سپهرنیا (سپهر)

غزلیات اجتماعی ، عارفانه ، عاشقانه ، رباعیات ، مثنوی ، دوبیتی

اشعار شاعر معاصر مصطفی سپهرنیا (سپهر)

غزلیات اجتماعی ، عارفانه ، عاشقانه ، رباعیات ، مثنوی ، دوبیتی

منصور زمانه

چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۵ ب.ظ


مرد بی نام و بی نشانه منم ، خسته از رنجِ خوان و خانه منم

بهرِ ماندن همه بهانه تویی ، عاشق عشق بی بهانه منم


تو همایِ نشسته بر قافی ، فاتح قله های اَعرافی 

من شباویزِ قامتِ سحرم ، غرقِ در هق هق شبانه منم 


من کویرم کجاست بارش عشق ؟ تا کنم سجده در ستایش عشق 

آنکه جایِ شقایقِ عاشق ، زده در خونِ خود جوانه منم 


باده نوشیده مست او شده ام ، مست جام الست او شده ام 

خونِ خود را حلالِ او کردم ، آه،،منصورِ این زمانه منم 


شرمسارم ، سلاله ی هوسم ، بی گنه در میانِ این قفسم 

جرمِ من اشتباه آدم بود ، حاصلِ کارِ مجرمانه منم


باید از دام ها رها باشی ، تا دلاویزِ کبریا باشی 

از زمین تا سپهر پر بکشی ، تا بگویی که جاودانه منم 


                                 #سپهر 


🌺🍃🌺 🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۲
مصطفی سپهرنیا (سپهر ) ۰۹۱۲۱۹۴۲۳۴۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی